vineri, 30 ianuarie 2015

Economisiti dupa ce cheltuiti sau cheltuiti dupa ce economisiti....?

                                                               
Acum cateva zile am descoperit cuvintele scrise de Warren Buffet si pe care le puteti citi  pe imaginea de mai sus si ma gandeam ca, deja am aplicat  acest indemn inainte sa stiu de el....:)
Am sa va spun pe scurt ce am facut eu si cine stie, poate va vine si voua cheful sa economisiti. Spre sfarsitul anului trecut, am descoperit un proiect prin care se pot economisi lunar niste bani si in timp sa pot  avea castiguri foarte frumoase, asa ca deja am un cont de economii....
L-am deschis pe numele nepotului meu care acum are 4 ani si jumatate, depun lunar cam 380 de lei si dupa doar 5 ani de economisire voi avea in cont  mai bine de 28.000 de lei din care doar cca 23.000 sunt bani depusi de mine, iar restul din castigurile obtinute din prime de stat si dobanzi bancare.
Voi relua ciclul de 5 ani, mai mult ca sigur, pentru ca la majorat, nepotul meu sa fie cu aproape 19.000 euro mai bogat.Voi va puteti inchipui reactia unui tanar de 18 ani cand descopera ca poate sa acceseze acesti bani din contul lui si sa faca cu ei exact ce-si va dori el atunci ??? 
Va mai retin acum, sa va spun ca prin acelasi program puteti cumpara o masina de 10.000 euro(de exemplu) cu numai 7500 euro sau orice alt bun va fi necesar familiei dar nu neglijati faptul ca puteti chiar sa achizitionati  o locuinta cu cheltuieli cu mult mai mici decat prin programul "Prima casa"
Cei interesati de informatii cat mai complete, pot apela numarul de telefon 0773.832.676, numar la care puteti solicita si o intalnire la banca cu un consilier financiar, pentru o oferta personalizata nevoilor dumneavoastra.
Pana la urmatoarea postare, nu uitati de indemnul lui Warren, pentru ca.... stie ce spune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu