Pentru ca, asa cum am scris si in titlu, este primul meu blog si prima postare, nici nu stiu cu ce sa incep si nici cum .Pina ma mai gandesc si mai invat cate ceva despre tehnicile acestei activitati,o sa-l copiez pe Marius, cel care mi-a scris astazi un e-mail cu mesajul de mai jos.


"Mi-ai adus bucurie in acesta zi nemaipomenita!
Iti multumesc,
 
În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
…că poţi să rămâi cu ideea pe care o ai în prezent despre cine eşti, sau poţi să continui să alegi. Îmi place ideea de a alege din nou. Elogiază-te pentru cine eşti azi în loc să te condamni pentru cine erai ieri, şi visează la cine ai putea fi mâine. Nu vei avea nevoie să te gândeşti mai mult de o secundă pentru a şti exact de ce tocmai ai citit acest mesaj!
 
Prietenul tău,
Marius"

Sa visam cu totii la cine am putea fi maine !

Si daca am inceput asa, cred ca tot asa o sa continui, cu "furaciuni"